Why be a pretty birdie...

Igår blev Birdie övertalad av Liv att gå ut en sväng med henne och Karin. Birdie var inte så svårövertalad för Liv & Karin är alltid roliga att hänga med. När jag kom över höll Liv och Karin på med något crazy läppstifts-lip-injection för att göra läpparna lite större...och som den nyfikna birdie jag är så ville jag också prova. Så igår hade jag jättestora fina läppar. Why be a pretty birdie when you can be a gorgeous birdie...hahaha

Varför regnar det ute idag? Ösregnar och blåser. Jag som hade tänkt gå en promenad runt sjön för att bota min bakfylla. Fast det är en perfekt dag för att börja titta på Lost. Har nämligen blivit övertalad att börja titta på den serien. Yeah - så får det bli.

För övrigt såg jag två st sjuuukt söta svarta kaniner igår som sprang omkring på parkering på campus...Finns det VILDA svarta kaniner eller hade dom smitit från någon? I vilket fall så var dom jättesöta...

image409

Lost Rabbits?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback