Zleeeeeeeeeep

Ok, nu fattar jag ingenting av statistiken längre. Fattade dom 3 första föreläsningarna. Men nu kommer allt det som jag inte fattar. N-1 upphöjt i 2 och kvadrat och blah, blah, blah....Birdie hatar matte. För det är typ matte och inte statitisk. Tråååååååååååååååååååååååkigt!

Birdie fick kämpa som.....hmmm...ja något...för att komma upp ur sängen och gå till föreläsningen imorse. Lyckades att hålla mig vaken under hela föreläsningen men det var knappt. Men nu är jag hemma och det är så god damn skönt. Ska strax powernappa i flera timmar. Please do not disturb!

Today is gonna be the day, that birdie gonna sleep all day long, by now you should've somehow, realized that birdie is a tired birdie....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback