Åska, kräftskiva och dagens låt

It´s a rockin' thunder above birdies head...det åskar sjukt mycket här just nu där birdie befinner sig. Det sägs att det är farligt att sitta framför en dator när det åskar men jag bryr mig inte. Birdie utmanar ödet. Birdie sitter och lyssnar på Mustaschs låt double nature och tycker den är sjukt bra. Lyssnar på den om och om igen. God damn vad det blixtrade nu....jag kanske bör stänga av datorn ändå....

Jag bör duscha nu ändå och snofsa till mig för det är kräftskiva ikväll och birdie ska äta kräftor och dricka sjukt mycket alkohol. Det finns en flaska martini här. Den kommer mina tassar lägga beslag på ´cause I´ve got a desire for martini. Got a desire for shake, shake, vift, vift....

Born a believer, I walk alone
Can´t find a place where I feel at home
Well I´m crazy, but I am sane
I´m guilty, but not to blame
This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback