Birdie vann 1:a pris i en barntävling

Birdie såg precis ett avsnitt av Simpsons där Homer ställde upp i en tävling för barn och vann 1:a pris. Kom och tänka på när birdie gjorde precis samma sak hahahaha. Det var för några år sedan. Birdie var inne på Maxi i Halmstad och skulle handla, gick förbi ett bord där det låg papper och kritor och en skylt där det stod:

"Tävling, rita Kalle Anka och vinn!"

Birdie satte ju sig självklart och ritade den finaste Kalle Ankan jag kunde och skrev mitt namn och adress. Jag skrev inte mitt namn som vanligt utan textade mitt namn som 7-åringar brukar ju göra och vände S:et i mitt namn åt fel håll så det skulle se ut som jag var jätteung och kunde knappt skriva. Någon vecka senare fick jag ett brev hem där det stod grattis till mig för att jag hade vunnit 1:a pris i Maxis barntävling och kunde hämta ut mitt pris i informationen hos Maxi. Sjukt, sjukt, sjukt pinsamt att gå dit och hämta det men var alldeles för nyfiken för att skita i att hämta priset. Så jag gick dit och sa att det var jag som hade ritat och vunnit. Personalen började skratta och sa grattis och gav mig en disneyfilm. Jag blev otroligt glad och gick hem och tittade på filmen. Sedan gav jag filmen till pappa i julklapp. Vad jag vet så ligger filmen fortfarande hemma vid teven hos mamma och pappa hahahahaha

image552

*STOLT*

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha, ja det måste ha krävts lite mod för att gå och hämta den!

Postat av: em

nu blir jag nyfiken på vad det var för film!
hahha fan va bra du är :P

2007-08-24 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback