Fait accompli

Birdie tittade på sista avsnittet av Allsång på Skansen sent igår natt och my, my, my säger birdien. Blir inte låten Fait accompli höstens / vinterns stora svenska hit, då blir jag riktigt förvånad och äter upp mina vingar. Jag fullkomligt äääälskar denna låten. Så jävla vacker. Smärtfull vacker.



Och slagen i spillror ligger min värld
Hopplös för alltid försvunnen förbrunnen
av lågor förtärd
Ur askan går du
pånyttfödd och nu,
flyger du ut,
fågeln Fenix till slut
Nu är du fri
Det är Fait accompli


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, den är ju faktiskt bra!! :)

Postat av: Sofie

jag får rysningar! älskar det där "Hopplös för alltid försvunnen förbrunnen av lågor förtärd"

2007-08-17 @ 17:25:45
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback