Idag tilbringar jag dagen med en gräsklippare

God morgon! Idag är sista dagen på en stund på västkusten. Då ska birdie vara riktigt duktig och klippa mormors gräsmatta! Sedan packa ner allt som ska tillbaka till Växjö. Därefter är det dags för att påbörja operation övertalning: Mam & Dad måste köra mig till Växjö. Men det går de säkert med på. Hoppas jag. Annars är jag en dead bird. Det går ju faktiskt inte ta med allt det här på en buss. Det är faktiskt helt omöjligt. Jag kan inte bära allt det här för jag är sååååå liiiiiiten och sööööööt. hahahahaha [Förmodligen ingen som fattar det här men det är ett internt skämt och jag finner det otroligt roligt...hahaha]

Nu ska vi se om jag kan starta den där jävla gräsklipparen och säga hej till mormor....

Kommentarer
Postat av: eylen

haha hum har gräsklippare och mormor något samband?

2007-08-20 @ 14:51:27
Postat av: eylen

nu såg ja ju det... hehe fastnade bara på sista raden

2007-08-20 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback