Keith skrev ett brev och jag älskar han

"Det här är första gången! Aldrig tidigare har jag nappat på det bete som en dålig recension är. Men den här gången... Jag måste stå upp för vår fantastiska publik i Göteborg och för alla fans över hela Sverige... och säga att ni är skyldiga dem, och oss, en ursäkt. Ni har en skyldighet att hantera pressens makt med ärlighet och integritet. Över 56.000 människor på Ullevi hade köpt biljett till vår konsert - och upplevde en helt annan konsert än den ni "recenserade". Hur vågar ni förbilliga deras upplevelse - och för alla de hundratusentals människor över hela Sverige som inte var på Ullevi och bara har er "recension" att gå på. Skriv sanningen. Det var en bra show."

Keith Richards brev till svenska kvällstidningar. Jag bara älskar Keith så mycket och håller med han. Det var en förbannat bra show!

YOU ROCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback