One happy lucky bird

Taadaaa - 7 776 tecken med blanksteg är nedskrivna på en hemtenta. Duktig bird. Det får räcka för idag. För jag har också varit på bimboland (bibblan alltså hahaha), letat upp 2 böcker, betalt böter till bibblan för att jag haft en bok liiiite för länge. Fick ringa till mamma och tigga om lite pengar för att ha råd att kunna plugga...allt detta med stöd från Sofie. Wonderful lovely Sofie som låter mig leka sambo med henne. Miiih. Birdie is one happy lucky bird.

Em
åkte hem idag. När hon klev på bussen tänkte jag "FUUUUCKING HELL dooooooon´t goooo" men kom på om jag anordnar en rockkväll på Stallet om någon månad eller två så kanske jag kan locka hit henne igen? Birdie ska försöka i varje fall...det ska jag definitivt!

Och imorgon kommer Fia...miiiih. Trebockarna united once again.

Birdie is one happy lucky bird


Kommentarer
Postat av: em

sööt! ja då kommer jag definitivt ner igen!!! ;) men det lär jag ju göra ändå :P så lätt blir ni inte av med mig.. moahahaha

2007-08-29 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback