You´re on the road but you´ve got no destination

image523


Whiiiiiii...titta vad jag håller i min tass. Birdie lycklig och redo för fredagen. Miiiiiih. Körde till Växjö idag och hämtade biljetten. Körde rätt in i värsta regn och åskovädret. Sjukt coolt att köra och titta på alla blixtrarna som slog ner runt omkring mig. Dog av skratt när jag precis körde in i Växjö eftersom låten 'Lurifix' kom på i radion...hahaha

På vägen hem hittade birdie en så jävla cool gårdsbutik mitt ute i the middle of nowhere. Birdie blev törstig och det fanns ingen affär så långt ögat nådde men såg en liten, liten, liten skylt som det stod gårdsbutik på. Birdie chansade och körde dit och hittade ett sånt lovely ställe. En Loka blev min räddning från att bli helt uttorkad. Fanns en massa birdies på gården också. Försökte klappa dom men de ville inte alls...de bara väste och fräste åt mig hahaha...



Och efter regnet och åskan kom solen och det blev en helt lovely day!

image526


You´re on the road but you´ve got no destination
You´re in the mud, in the maze of her imagination
You love this town even if it doesn´t ring true
You´ve been all over and it´s been all over you

It's a beautiful day
Don´t let it get away
It's a beautiful day
Don´t let it get away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback