Fucking wanker och pinsam för Sverige

Ok att jag tyckte att det var sjukt roligt att jobba bakom baren men det är h-y-s-t-e-r-i-s-k-t roligt att jobba som AL. Man får så mycket ny information om sig själv. Jag slängde ut ett antal gäster igår och enligt dessa är jag: 'pinsam för Sverige' och en 'fucking wanker'. Sedan orsakade jag en slags panikångest / ont i bröstet på en gäst som inte ville uppvisa sitt leg efter att ha kallat barpersonalen för 'jävla subbor'.

Övriga gäster var trevliga och skötte sig alldeles exemplariskt och det var en rolig kväll! Ser fram emot att jobba på pumptömningen!

Nu ska jag gå till ICA. Vi får se om jag klarar det utan att vara pinsam för Sverige hahaha

Kommentarer
Postat av: H.L

STEVE! FÖR HELVETE! kominte å säg att du varit i sthlm utan att hälsa på mig och E! FÖR FAN! VAKNA!

2007-12-13 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback