Heart & strength

What´s wrong with your heart? När det ringde inatt 02.43 fattade jag direkt att det var bad news på gång. Det var från akuten och under några snabba sekunder, som känns sjukt långa, snurrar många tankar. Det var mormor som hade åkt in för hennes hjärta blivit lite crazy för en liten stund. Vi åkte in men som tur var så piggnade hon till snabbt. Men man blir ändå lite orolig.
Man har en viss hatkärlek till sjukhus. Det är lite scary därinne fast man gillar det ändå för alla är så vänliga. Det gjorde ju knappast saken bättre att jag såg filmen I am legend några timmar innan. Man inbillade sig att zombies och vampyrer skulle dyka upp runt hörnet och äta upp mig. Men både jag och mormor överlevde denna natten och det är vi glada för!

För övrigt skulle jag och min brorsa ha sett filmen Bee-movie igår på bio men det blev aldrig så eftersom den visades bara på eftermiddagen. Sjukt crazy biograf i Halmstad. Så vi såg filmen I am legend hemma hos en vän istället och det var en helt ok film. Så jag blev lite nöjd ändå, fast jag ville så gärna se filmen Bee-movie på bio.

Och min brorsa lämnade mig i sticket idag. Skulle till Stockholm för att fira nyår med sin flickvän. Lämna mig här alldeles ensam. Fnys och hmpf!

Oh well,
  mina föräldrar sitter på nedervåningen och jag hör att reprisen av På spåret har börjat. Ska gå ner och joina dem. Har jag tur så kanske det finns något gott där nere. Håller mina tummar och tår för att det finns glass för birdie är nämligen sjukt sugen på chokladglass.
 
Your heart, your heart, your strength, your strength...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, dom där samtalen är så jävla jobbiga. Tur att det slutade bra den här gången i alla fall. Kram på dig

2007-12-31 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback