I tryggt förvaaaaaaaar

Birdie är åter hemma igen efter min första åktur på en Finlandsfärja. Jag kommer ihåg att jag går ombord, ner i hytten, upp till taxfree...sedan är det bara en massa virr-varr av åka hiss, spilla ut koskenkorva, och bandet Mustasch. Jag gillade Mustasch. Note to myself: Kanske något man skulle kunna boka till Stallet?

Dagen efter lärde Evelina mig ännu ett nytt uttryck: I tryggt förvaaaaaaaar. Så på alla frågor jag får som börjar med: "Var är....?" svarar birdie med Evelina-röst "I tryggt förvaaaaaaaaaaar." hahaha.

Och vad är det med mig och tecknade figurer? Sofie gjorde ett ansiktsuttryck som gjorde att hon såg ut som ett gulligt Disney-Lejon. Samt på bilfärden hem höll vi på att köra på en kanin som sprang fram framför bilen. Fast jag såg den där kaninen som den där tecknade "Everybody else has hade more sex than me-kaninen". Jag var helt övertygad om att det var den kaninen för det var en tecknad kanin jag såg. Inte en riktig. Fast alla andra sa att det var en riktig kanin. Men i mina ögon är "Everybody else has hade more sex than me-kaninen" en riktig kanin. haha Samt att jag plötsligt såg en kutryggig grå gammal gubbe som kravlade sig upp ur diket och ut på vägen....haha..Birdie var sjukt övertrött på resan hem och såg i syner överallt...

Vi var framme i Växjö kl 1 på natten så birdie och Em samt vår chaufför bestämde oss för att gå in en timme på Stallet. Det kändes bra att vara tillbaka. Borta bra men hemma bäst.

Birdie är hemma. I tryggt förvaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Kommentarer
Postat av: Phi

haaahahahaha!
I tryggt fööörvaaaar!

2007-12-09 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback