Julaftonsnatt & Santa Claus is coming to Town

Imorgon är det Julafton. Eller rättare sagt det är Julafton nu. Det är Julaftonsnatt och det är så sjukt mysigt. Allt är så fint med alla julprydnader som lyser upp. Ni vet när ekorren Piff (eller är det Puff?) går omkring i Musses gran och tittar på alla juldekorationer och är allmänt nöjd? Så känner jag mig. Jag är Piff som går omkring och tittar på allt och äter lite nötter och choklad och är allmänt nöjd...fast jag vill ha snöööööööööö. Var är den? Och så vill jag ha en sak till. Jag vill ha den tomtemössan / hatten som Bruce Springsteen har i videoklippet nedan, (som jag för övrigt älskar. Det får bli nattens jullåt.) Jag har aldrig sett en snyggare, sexigare, coolare, sötare, vackrare tomtemössa / hatt i mitt liv. Vill haaaaaa. Gimme meeeee! Please tomten - ge mig en sådan mössa.

God Jul alla som läser min blogg!



You'd better watch out, you'd better not cry
You'd better not pout, I'm telling you why
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town

He's making a list, he's checkin' it twice
He's gonna find out whose daughter you're nice
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town

He sees you when you're sleeping
He knows if you're awake
He knows if you've been bad or good
(so you'd) better be good for goodness sake
Better be good for goodness sake

You'd better watch out, you'd better not cry
You'd better not pout, I'm telling you why
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town


Kommentarer
Postat av: Puff

Goood juuuuuuul birdie!! Det värmer i hjärtat att du kollar på kalle åt mig!

Hoppas allt är bra! *mexicokraam*

2007-12-24 @ 07:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback