The Days

Julafton var underbar. Piff & Puff på tv som jag älskar. Egentligen vill jag nog vara en animerad ekorre i en Disneyfilm. Jag passar nog bäst som det after all. God mat och hela två st tomtar kom på besök. De var sjukt mycket misstänkt lika min mamma och min moster. Men jag vågade inte rycka dem i skägget...(inte för att min mamma och min moster har skägg i vanliga fall...haha men ni fattar vad jag menar...) Jag har nog varit snäll och ätit min spenat var da' för jag fick många fina julklappar.

På juldagen var birdie och min brorsa ute och festade med en gemensam gammal vän i Halmstad. Förfesten var kul men ute var väl sådär kul... jag var nog för trött för partyhumör. Fast jag träffade på Danne och fick se hans berömda 'bister-polis-imitation' som jag alltid skrattar åt. Är typ bara jag som tycker den är rolig.
 
Ikväll vankas det tacos och film. Min brorsa har valt ut en film. Mr. Brooks med Kevin Costner. Jag ställer mig sjukt mycket tveksam till den men det är hans tur att välja så....

Wish I were a squirrel under a christmas-tree...

Kommentarer
Postat av: Per B.

En helt okej film som till och med lutar åt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback