Tonight I´ll be a local hero with a smile

Det var egentligen meningen att Birdie skulle åka till Sthlm idag för Bruce Springsteen spelar i Globen ikväll. Det känns sjukt, sjukt, jättesjukt jättekonstigt att inte vara där men jag tror jag fattade rätt beslut ändå. Jag bytade bort min biljett mot hans spelning i sommar istället. En utomhuskonsert på Ullevi mitt i sommaren slår faktiskt en inomhuskonsert mitt i vintern. Fast innerst inne vill jag dit ändå....Bruce är ju ändå Bruce. Bruuuuuuuuuuuuuuuce!

Oh well, jag kan roa mig med att det händer roliga saker ikväll ändå. Jag jobbar mitt första AL-pass på en EHVS-sittning på Stallet ikväll. Kommer bli så sjukt roligt men jag kan erkänna att jag är lite nervös. Men birdie fixar det. Såklart. I´ll smile och hoppas att allt går bra.

Tonight I´ll be a local hero with a smile,
I´ll be here for a while...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback