Winter Song

Well good morning...här sitter birdie mitt i natten och borde sova men kan inte. Är sjukt pigg. Sitter och lyssnar på Chris Rea. Så sjukt bra. Jag har precis upptäckt han och han är så sjukt jävla bra. Auberge, Gods great banana skin, The road to hell och Winter song är perfekta nattlåtar.

Vad har annars hänt i birdies liv sedan sist? Jobbade på pumptömningen tillsammans med Hasse i tisdags. Så sjukt jävla roligt och allt gick bra. Onsdagen sov jag mest. Igår torsdags cruisade jag och Hasse runt i en bil med ett gäng kravallstaket. Upptäckte att jag är sjukt duktig på att backa med släp. *Duktig bird* Idag fredag åker jag hem till mina föräldrar för att fira jul. Ska bli så skönt att få komma hem och bara ta det lugnt med familjen.

Tror jag ska göra ett försök att sova lite nu...men först en vintersång:

It's a cold, cold feeling
On a real lazy wind
That blows all the way trough you
And the autumn begins

How it cuts like a sabre
How it chills to the bone
You've got cold feet and fingers
And you're thinking of home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback