Bekännelser och hemligheter

Krax, krax...Songbird har förvandlats till en kråka. Sitter och hostar hela tiden nu. Har en känsla av att jag håller på att bli sjuk. Om jag sätter handen mot pannan och känner riktigt noga så kan jag ana en liten fever vara i antågande. Om jag sväljer så kan jag känna en pytteliten touch av halsont. Det är inte så gooohoood! Inte bli sjuk nu. Grymt dåligt timing! Sjuuukt mycket vatten, lite musik i mina öron och en fuck off-attitude till förkylningen så försvinner den nog innan den bryter ut på riktigt. Hoppas jag.

Here´s a confession...Birdie är en sucker för livemusik och konserter, och jag såg Madonnas live-dvd Confessions Tour ikväll. Så sjukt bra. Helt fantastiskt. Det är så snyggt rent visuellt. Det är så vackert rent öronmässigt (kan man säga så? hahaha). Men det är klart att det blir ögon och örongodis när det är Birdies favoritregissör Jonas Åkerlund som varit i farten.  Det är svårt att imponera på Birdie, men det går, och Madonna lyckades. Hon är så cool! När jag ändå är inne på Madonna kan jag lika gärna avslöja något...

Hysch...I´m gonna tell you a secret...Birdie var kär i Madonna när jag var liten. Är nog fortfarande lite småkär i Madonna. Så det så.

36338-358

The face of you
my substitute for love

Kommentarer
Postat av: eylen

åååååh en klassisk köttfärssås och spagetti hade suttit dödskönt i kistan nu:P hoppas du slipper den onda förkylningen "gör hurvardethärdå" spindelposen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback