Bonnie glömde grädden, jag glömde tandkrämen

Bonnie glömde grädden, jag glömde tandkrämen, och nu är vi världsberömda...hahaha Så här gick det till:

Songbird har fått en thing för Bonnie Tylers röst. Birdie gillar den speciella rösten som hon fick när hon och hennes mamma skulle åka till sin bror som låg på sjukhus med jordgubbar och grädde. Helt plötsligt upptäcker Bonnie att de har glömt grädden hemma och ger ifrån sig ett högt skrik. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih. I och med detta skriket fick hon den hesa rösten som hon idag är världsberömd för.

Idag var Birdie på Ica och handlade allt som jag skulle ha. När jag väl kom hem upptäckte jag att jag hade glömt att köpa tandkräm. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhh...Ett högt skrik kom från Birdies mun. Så kom ihåg denna dagen, 28 feb 2007. Det var dagen som för alltid förändrade mitt liv till att bli en världsberömd hes rockstar. Bara för att jag glömde köpa tandkräm. Så kan det gå.

Så ikväll ska jag tillbringa kvällen med att squeeze, squeeze och åter squeeza ut det sista ur tandkrämstuben. Det tycker jag är ganska så rockigt gjort av mig.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh....nooooo....tandkräm....IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback