Dum och feg Birdie

Jag ger upp...Yeah I give it up...Ingenting går ändå som jag vill. Tenta och allt det där övriga i mitt liv. Inget går i den riktningen som jag vill. För tentan är jag väl inte tillräckligt smart och för det övriga är jag väl för feg.  Yeah - Jag är en dum och feg Birdie. Så jag ger upp allting för jag fattar ändå inte hur det funkar. Både i teorin och praktiken. Både i skolan och i verkligheten. Fan också. Putting on my boots and click clacking down some dead end street alone... 

I’m on an island at a busy intersection
I can’t go forward, I can’t turn back
Can’t see the future
It’s getting away from me
I just watch the tail lights glowing

I’m hanging out to dry
With my old clothes
Finger still red with the prick of an old rose
Well the heart that hurts
Is a heart that beats
Can you hear the drummer slowing

Kommentarer
Postat av: eylen

Birdie! Jag lovar att du kommer komma right back on track! Dum och feg är inga egenskaper jag förknippar Birdie med! :)

Postat av: Per B

Håller med föregående talare. Dum? Nej knappast. Prioriterng av TV, nattsudd och Stallarna framför böckerna? Nja, kanske... ;)

Häng i!

2007-02-24 @ 14:38:52
URL: http://buskis.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haller med foregaende talare! De egenskaper du raknade upp ar inte sana som du har! Ju! Jag hejar pa dig!! :) :)

2007-02-24 @ 18:42:12
URL: http://sofiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback