Freerider

Songbird sitter just nu hemma hos sina föräldrar. Tar en liten time-out från Växjö samtidigt som jag slår två flugor i en smäll. Ska åka vidare upp till Göteborg imorgon för och hämta några saker. På lördagen firas både min mamma och min brorsa med en fest då båda nästan fyller år samtidigt. Så är allting fint och bra, men såg i ett mail idag att jag ska iväg på en utbildning för Stallets vägnar á la Operation Stökfritt på SÖNDAGEN? Kl 08:45 på morgonen? På en söndag? Hur ska det gå? Jag orkar ju knappt upp kl 8 på en vanlig vardag...hahaha

Birdie är sjukt trött just nu och ska strax gå och sova, men först ett litet tips ni som också vill iväg på en roadtrip. Då Birdie inte är ett så stort fan av att åka buss eller tåg i flera timmar är sidan
Freerider l-o-v-e-l-y för mig. Bara gå in, kolla om det finns en lämplig bil, hämta bilen och därefter köra iväg helt gratis. I´m the leader of the pack...wroooom, wroooom.....hahaha 

Birdie is a freerider...I´m freeeeeeeeeeeeeeeeee, to do whatever I want....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback