Going back to Lucky town

Birdie har varit lite låg de senaste dagarna. Nu kommer det säkert komma tusen frågor om varför men jag kan inte riktigt säga det, hur gärna jag än vill. Det blir förmodligen bara så dumt isåfall. Men oh well...nu är det färdigtjurat för denna gången. Kom till insikt att det hjälper inte att tjura för att jag inte får det jag vill ha.

Sitter förmodligen i mig sedan barndomen att tjura när jag inte fick som jag ville. För jag kunde vara extremt envis och tjurig av mig när jag var liten, och jag fick oftast som jag ville då. Men nu är jag vuxen och det hjälper inte att tjura...tyvärr...

Oh well, Happy News är att Sverige har fått en ny tv-kanal. Kanal 9. En underhållningskanal som bara ska visa högkvalitativa serier, filmer och dokumentärer. Premiär idag med Oscarsgalan inatt. Självklart ska Birdie och en skål popcorn sitta uppe och titta.

Going down to Lucky Town
I wanna lose these blues I've found
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback