I´m baaaaack!

Aaah..home sweet home...Birdie är tillbaka i Växjö. Kom för en liten stund sedan. Varit hemma och firat mammas födelsedag. Hon blev så sjukt glad för den fina presenten jag gav henne. Wooohooo. Har även varit en sväng uppe i Göteborg och hämtade lite saker och utförde en snabb shopping. Blev även en utgång bland barerna på Halmstads gator tillsammans med bror. Därefter var vi uppe hela natten och pratade gamla minnen, framtiden och bla bla bla bla...tills klockan är 7 på morgonen och vi inser att vi måste sova. Efter 2 minuters total tystnad utspelar sig denna dialog (för övrigt måste man veta att min brorsa ALDRIG berättar något om sitt kärleksliv för mig):

- Steeeeeeeeeeefaaaaaaaaaaan...

- Hmmmmmm...*sover typ*

- Jag eeeeh....har träffat en tjej i Kalmar....och vi ska träffas imorgon kväll....

- Uuuuh? *öppnar ett öga*

- Ja, alltså...kan du fixa så jag är i Kalmar imorgon? För du ska väl åka till Växjö imorgon? Kan jag åka med dig...??

- Jaaaaa....klart jag fixar det...lita på Birdie! Sov nu!


Om jag fixade det? Klart jag gjorde. Nu är Tobbe i Kalmar med en mysterious woman, för jag har inte en aning om vem hon är förutom namnet. Han ville såklart inte säga något idag till mig när han var nykter. Typiskt! Jag skulle ju ha pressat han mer under gårdagen då han var full...men jag hade ju bara en tanke i huvudet då...sooooooovaaaaa....hahaha

Apropå sova, jag borde sova nu, Birdie ska upp kl 7 imorgon. På en söndag. Det är helt crazy. Stökfritt-utbildning hela dagen. Fast jag har en känsla av att det nog kan bli ganska kul. 

Home sweet home

Kommentarer
Postat av: Per B

Ska jag transportera tillbaka brorsan till Växjö i morgon bitti så kan du ta över där? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback