Mitt huvud är ett paradis för hårstrån...typ

There are feathers all over town...Yeah - Birdie börjar bli riktigt långhårig! Frågan är om jag ska klippa mig eller inte? Hmmm...svårt val! Äsch, jag låter det växa. Birdie är hårstrånas beskyddare. På mitt huvud kan alla hårstrå få en fristad. Där kan de bo för att undgå den elaka mördar-saxen....hahaha Mycket vettigt jag hade att skriva om idag. Birdie är liiiiiiite trött...

Gick upp kl 7 idag...det var ju så mycket mööööööh det bara finns i världen hahaha. Mina grannar lär ju ha trott att jag hade en hel hage med kossor hemma hos mig imorse när jag skulle upp....möööööööööööööööööh - så låter jag alltid när jag ska gå upp nuförtiden....hahahaha Men det var värt det för Stökfritt-utbildningen var faktiskt bra. Enda nackdelen är att nu tror jag att det är måndag idag istället för vara en söndag!

36338-354

Bla, bla, bla och möööööööööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback