Nelly Furtado är söt och kan sjunga

36338-361

Nelly Furtado är väldigt söt här. Birdie gillar hennes frisyr och örhänget. Sjukt snyggt är det. Men det var egentligen inte det jag ville säga, utan det jag vill säga är att jag gillar hennes nya låt: All good things (come to an end). Såg precis att även hon kommer till Sverige för en konsert. Den 17 mars spelar hon på Hovet i Stockholm. Ska jag eller ska jag inte åka dit? Jag vet inte... innerst inne vill jag nog. Tror jag. Vi får se hur jag gör.

Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end
Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end
come to an end come to an
Why do all good things come to end?
come to an end come to an
Why do all good things come to an end?

Kommentarer
Postat av: Niclas Viberg

Ja, Nelly Furtado är sjukt snygg.
Ja, All good things är sjukt bra.
Och ja, du ska till Hovet. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback