Per Morberg kan verkligen laga mat

- "Skönt att det inte kommer hit några människor som ska äta av min mat idag. Jag hatar människor!"

36338-357

- "Lite SKA hamna på golvet" hahahaha...Songbird måste hylla Per Morbergs matlagningsprogram i TV4 Plus. Så sjukt bra program. Jag fullkomligt älskar det. Morberg lagar mat som riktiga människor gör. Han skvätter, spiller, skär sig, svär sätter igång brandvarnaren m.m och han gör det sjukt bra! Detta programmet är så långt ifrån välpolerade tv-kockar med rena förkläden som försiktigt lagar någon konstig mat. Jag älskar programmet "Vad blir det för mat?"

 
4 små videoklipp:

"...och så vill jag absolut ha sparrissoppa på fönstret!"

Per skär sig i fingret istället för i löken...

Skär lamm med sticksåg

Per tipsar om att skala potatis med högtryckstvätt

Kommentarer
Postat av: Liv

Alltså han var med i nåt annat jaktprogram innan där han bl a. lagade mat ibland. Och först så verkligen hatade jag han och hans fingrar i maten och flottiga hår men nu kan jag inte annat än gilla hans sköna, slappa helt okonventionella tv-personlighet. Han är helrätt!

Postat av: Sofia

Jag är rädd för'n! Han ser ju skitelak ut. Sen att han spelat elaka typer flera gånger gör ju inte saken bättre.

2007-02-12 @ 17:15:42
URL: http://sofiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback