Snön faller och Songbird med den

Snön faller och Songbird med den...Det kanske inte syns så väl på kortet men det snöar sjukt mycket i Växjö just nu. Funderar på om jag skulle ta en liten snöpromenad ner till Willys och handla något att äta, är sjukt hungrig, trots att jag åt maccaroni and cheeeeese mitt i natten. Fast det var nog bra, för jag var inte bakis idag när jag vaknade. Var ute en liten sväng igår, eller ute och ute, vi kom aldrig så långt, så förfesten blev en enda lång fest istället. Var hemma vid 4-tiden imorse tror jag...

Oh well i vilket fall, en liten snöpromenad är vad Birdie behöver nu - lite frisk luft. Måste samla lite mod till ikväll också...haha Ikväll ska alla nyanställda vid Stallet planera ett spex till kick-offen, och hon vi ska hem till ikväll har två ormar...*isch* Birdie har lite svårt för ormar som husdjur.

36338-355

Snön faller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback