Tonight I was a campusguard

Birdie kom precis hem efter ett arbetspass på Stallet. Alltid lika kul att jobba där. Det var så mysigt att gå hem också nu mitt i natten. Inte alltför kallt och lätt nyfallen snö och det var så tyst. Sååååå tyst. Alla sov. Utom Birdie. Jag älskade det - det är tyst, alla sover, utom Birdie som går omkring i nyfallen snö och nynnar på U2:s låt Bad.  Jag gillade känslan att det var bara jag vaken. Kändes som jag vakade över alla studenter. "Soooov-nu-mina-studenter-så-ni-orkar-med-en-lång-föreläsning-imorgon.-Är-ni-duktiga-på-tentorna-så-får-ni-komma-ut-och-roa-er-sedan."  Birdie är en liten campusguard hahaha

To let it go and so to find away
To let it go and so find away
I'm wide awake
I'm wide awake, wide awake
I'm not sleeping
Oh no, no, no That´s a BIG NO-NO BONO...hahahaha

Kommentarer
Postat av: Phi

Ååååååååååååh!!! FROSTBITEN!!!
*apflabb*
men guuuuuud!! vad avis jag blir nu!!!
Hoppas den var lika bäst som alltid!

"Jag har aldrig gillat den där kaninen" -hahaha!

2007-02-28 @ 05:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback