Var är dom söta små mössen någonstans?

- Ja, jobba på ni. Vet ni vad...? Songbird går nog inte på konsert.

- Va? Inte det? Vad var det du sa?

- Ni ska få se. Dom det fixar det nog. Med jobb, jobb och jobb. Han får aldrig sin biljett.

- Öh, öh stackars Birdie.

- Hey, vi ska fixa biljetten! Vi ska ringa Ticnet och vi ska fixa, vi ska göra, ska vi tippa, för den stora konsertkvällen...

Ja, jag önskar att det fanns små söta möss i min lägenhet som kunde fixa en biljett åt mig för mig jag fick ingen biljett idag. Biljetterna till Metallica sålde slut på 45 min och jag lyckades inte lägga mina tassar på en åtråvärd biljett. Birdie som verkligen ville åka iväg och se Metallica. Har förvisso sett dom innan men jag vill iväg och se dom igen ju. Oh well, jag får stanna hemma och titta på Askungen istället. Det är inte fy skam det!

En dröm ger åt tanken vingar
Den blir verklig då
I drömmen du allt betvingar
Och allt du vill ha kan du få

Och om du på lyckan väntar
Så kan du finna den en gång
Fast om ditt hjärta kanske gråter
så kommer drömmen åter
Och kärleken vaknar en gång

Kommentarer
Postat av: Liv

Mahahhaaha vilket klockrent inlägg!!

Postat av: Anonym

Säg till om du får tag på några!!! Jag fick inte heller biljetter. Om du får tag på biljetter fixar jag fint boende i Sthlm.

2007-02-27 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback