Birdie har gått i ide. Typ.

En flicka på 13 år från Vaxholm bloggar kl 2 på natten: " .. o så kmr vi hem o så måste pappa typ berätta för oss om vad som kan hända om man går ut och blablabla.. alltid när jag ee me kompisar, han har fattat hur han ska skämma ut mig som est så han gör dt så ofta han kan.. den muppapan!"

hahahaha... Jag tycker det är så gulligt. Tycker det är sjukt kul att läsa om andra människor och deras livssituationer. Birdie är sjukt nyfiken på vad pappan sa till sin dotter. Men det lär jag aldrig få veta. Så var det inte på min tid när jag var 13 år och var ute..."Ska du ut nu igen? Ska jag skjutsa dig...jahapp...då får jag spela in Aktuellt..." hahahaha Så sa min Pappa - den muppapan! hahahaha

Birdie har inte gjort så mycket idag - var på Stallet för att bli intervjuad inför ett ev. jobb där. Vi får väl se om jag får det eller inte...det lär ju märkas. Annars har jag mest sovit idag. Det är typ det enda jag gör nuförtiden. Sover i soffan framför teven. Äter lite filmjölk med skivade bananer när jag är vaken. Lyssnar på musik. Ja, det är väl typ allt jag gör. Låter sjukt tråkigt, jag vet...men det är inte så dumt. Jag har gått lite i ide. Väck mig när det börjar bli vår / sommar.

En fågel satt och sjöng,
sedan låg den och sov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback