Bono...var....här....kyckling...iiiiiihhh

Rykten går om att Bono var på Willys i Växjö idag....

Jag tar det från början...Songbird har en jacka med ett tygmärke föreställande Bono på sin vänstra jackärm. Birdie tog en promenad tillsammans med Maccan ner till Willys för att handla middag. När jag ska betala i kassan och håller på att plocka fram pengar för att ge till kassörskan, tittar hon på tygmärket och frågar:

-"Är det du?"

Birdie
tittar på henne, ler...och blinkar med ena ögat...

Så nu vet jag vad det pratades om i fikarummet på Willys i Växjö. "Bono var här...jag looooovar....han köpte kyckling...fattar ni? Bono...var....här....kyckling...iiiiiihhh...." hahahaha

Maccan hör och ser allting och märker direkt hur nöjd jag är. Så ja, jag erkänner. Tanten i kassan made my day!

Hello, Helloooooo Willys!


Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag vill också ha en bild av mig själv på min jacka!

2007-01-17 @ 00:06:06
Postat av: H.L

Måste bara rekommendera samtliga studenter att göra fultalstestet i bifogad länk... Fultalet är ett index som kan ge en uppskattning om hur promiskuös ni har vartit...

http://www.fultal.com/start.php

2007-01-17 @ 12:30:46
Postat av: Liv

Hihi, jo men fick en tillrättavisning av självaste 'blombudet' att det minsann var tolv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback