Can´t sleep / Green Eyes

Songbird kan inte sova av någon anledning. Gjorde ett försök men det blev mest bara tossing and turning som man säger i Amerikat hahaha. Typiskt att man inte kan sova när man har tusen saker att göra tidigt imorgon. Men jag får fixa dom där sakerna som likt en halvdöd zombie. 

En godnattvisa nu - Coldplay / Green Eyes, och jag hoppas att jag kommer somna sött i några timmar.

Honey you are a rock
Upon which I stand
And I come here to talk
I hope you understand

The green eyes
Yeah the spotlight
Shines upon you

And how could
Anybody
Deny you?

I came here with a load
And it feels so much lighter now I met you
And honey you should know
That I could never go on without you

Green Eyes

Honey you are the sea
Upon which I float
And I came here to talk
I think you should know

That green eyes
You're the one I wanted to find
And anyone who
Tried to deny you
Must be out of their mind

Because I came here with a load
And it feels so much lighter since I met you
And honey you should know
That I could never go on without you

Green Eyes
Green Eyes
Oh oh oh
Oh oh oh
Oh oh oh
Oh oh oh

Honey you are a rock
Upon which I stand

Kommentarer
Postat av: elin

Hejdå birdie! Ha de superbra nu! Och de fixar sig med antagningen, kämpa på! kram!

2007-01-11 @ 08:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback