Det var såååååå roligt

Hahahahaha...det var så jävla roligt att jobba på Stallet igår. Kom direkt in i hetluften bland galna studenter som vill ha good-time. Sjukt kul att se fulla studenter från det andra perspektivet. Kom hem kl 8 imorse så jag är sjukt trött och bakis just nu. Jesper smög tydligen ner lite sprit i min öl utan att jag märkte det. Det är även tradition att nya anställda får en extrem maffig drink, och den svepte jag såklart! hahahaha 

Idag blir det en lugn dag för Birdie. Just me and the tv.

Kommentarer
Postat av: Liv

Bacbirdie ska den heta!!

Postat av: Liv

Du brukar ju kunna leta fram låtar till mig... Vill veta vad vem som gjort låten till 3's senaste reklam om MSN messenger. En kille sitter på taket i regnet för flickvännen har kastat ut honom... Vet du vilken jag menar?

2007-01-27 @ 23:07:05
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Liv

Hiitade den nu och ganska intressant är att det är samma artist som 'Apoteketreklamen-låten'. Nerrina Pallot - Sophia

2007-01-27 @ 23:20:34
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Sofie

hey birdie! du borde vara här -tänker på dig varje gång jag hör ett 'nötskämt'! men det är jättekul att läsa om att du har fått jobb! ;D
Ska försöka bättra bloggandet *skäms*
kramkram!

2007-01-28 @ 01:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback