Disney presents: "Den försvunna balklänningen på ålderdomshemmet"

Hej, här sitter Birdie och äter nattmat - lasagne och jordgubbssaft. Songbird kom precis hem efter att ha varit på bio. Såg filmen Déja Vú och den var sådär. Lite för crazy för min smak. Men den funkade som helt vanlig onsdagskvällsunderhållning.

Egentligen hade Birdie velat se "Den försvunna balklänningen på ålderdomshemmet" som handlar om en vacker kvinna som tillsammans med sin söta hund letar efter en balklänning i ett förråd på ett ålderdomshem, och en sur gammal tandlös gråhårig tant försöker stoppa dom. Men tydligen så hade inte den filmen kommit ut på bio än...hahaha men när den väl kommer, ja då är Birdie först i biokön hahahaha

Vacker kvinna: - "Var har jag nu lagt min klänning?"

Söt vovve: - "Vet inte...men allt på golvet är mitt...moahahahaha"

Sur gammal tant: - "Veeeeeeeem är det som är nere i mitt förråd och letar? Nu kommer jag ner med min käpp, och sätter käppar i hjulet...moahahahaha..."


Kommentarer
Postat av: Sofie

*fnittrar som en besatt* På något sätt så får inte jag bilden av en söt hund! Verkar som hunden är i maskopi med den sura gamla tantan, den försöker komma åt tjejens klänning genom att spela söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback