Film och popcornkväll

Ikväll såg Songbird Friends with money och mumsade popcorn (utan champagne). Filmen var faktiskt bra då jag inte hade en aning om vad det var för film. Tog en i högen bara och Birdie blev glatt överraskad. Det var typ Sex and the city goes långfilm. 

Ska göra ett tappert försök och sova nu en liten stund. Imorgon fredag ska jag på en liten inflyttningsfest, och sedan på lördag hem till min moster som ska bjuda oss på middag. Birdie slår vad om 100 kr att det blir något med lax (som det alltid blir) hahaha. Men jag klagar inte. Verkligen inte.
 
 Ser nu att Sofia har kommit fram till Island. Alldeles själv. Tuff tjej det där. Birdie hade inte vågat åka själv. Känns konstigt att hon är där och att alla andra också snart åker iväg. Jag är så lycklig att internet finns så jag kan hålla ett litet öga på vad Sofia & Co hittar på. 

Well, hur lycklig jag än är så måste Birdie sova en stund. Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Sofie

meeeh.. ja å min kusin hyrde den filmen. Den var inte alls bra! Vi blev helt ställda av att den bara slutade.
"Vaddå? Var den slut nu? okeeej.. öööh... jahaa... någon som vill ha godis?"

-antar att jag fick för höga förväntningar när jag läste 'Det var typ Sex and the city goes långfilm' :P

2007-01-07 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback