Fnys fnys fnys fnys fnys

Allow me to scream for a little while...aaaaaaarrrrrrrrrrrrrrgghhhh!!! Faaaaaaaaaaan. Det är verkligen inte min dag idag. Nu har jag slarvat bort ett sjukt viktigt papper också. Jag vet att det skulle ligga i en pärm men det gör inte det. Har vänt upp och ner på min lägenhet i jakt på detta papper. Men det ligger inte någonstans och nu är klockan ett på natten. Jag vill bara sova men kan förmodligen inte. Har sovit sjukt dåligt de senaste 2 nätterna och varför skulle jag sova bättre inatt? Nä, det kan jag nog glömma. Hatar min säng. Hatar min dator. Hatar min tv. Hatar det jävla pappret SOM JAG MÅSTE HA!  Faaaaaaaaaaaaaaan!

Ja, 2007 börjar ju bra....*FNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback