Fucking jävla hell just nu!

36338-337

Birdie
öppnade sin post för en liten stund sedan. Fanns bl a ett brev från Antagningen där jag kunde läsa att jag blivit struken från min utbildning. "Alternativet är struket p g a att du svarat Nej eller inte lämnat svar alls". Nej, jag har inte svarat "Nej", och Jo, jag har visst lämnat svar.

Sjukt jobbigt och tråkigt. Så vad händer nu? Måste jag lämna Växjö nu utan att fullfölja min utbildning? Känns lite som ett misslyckande, inte för att min framtid hänger på en utbildning härifrån, utan mer för att har jag väl påbörjat borde jag avsluta det för en gångs skull också. Fanfanfan är väl ett ganska bra uttryck just nu.

Tell me, how can a poor birdie stand such times and live?

Kommentarer
Postat av: H.L

Det är lugnt! jag har själv råkat ut för samma sak den här terminen och de på antagningen är medvetna om problemet. Du tillhör programmet och har platsgaranti. Bara ring antagningen i morgon och snacka med dem... De kommer säga att du MÅSTE ha gjort något fel. Säg bara "Visst" och sen be dem fixa din plats på programmet...

2007-01-10 @ 23:45:04
Postat av: Per B

Nja, säg "Nej jag har inte gjort något fel" på ett ödmjukt sätt och fortsätt sedan enligt H:L;s recept. ;)

Jag glömde att tacka ja men fick ändå platsen per automatik pga platsgarantin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback