Heart and soul on a roadtrip

Idag gick Songbird upp 05.30. Hade lovat Tobbe att köra han till tågstationen då han skulle åka tillbaka till Kalmar idag.  Skulle aldrig ha lovat det, var totalt halvdöd och Tobbe fick gå in och väcka mig typ 10 gånger innan jag till slut orkade gå upp ur sängen och sätta mig i bilen. Halvsovde med ett öga öppet när jag körde till tågstationen. Sedan direkt hem och lägga sig i sängen och my, my, my så skönt det var.

Sedan en liten roadtrip till Falkenberg och fixa lite saker. Roadtripen fortsätter till mormor. Därefter hem och leta upp ägglikörglass och cappuccino i köket. Sedan parkera mig själv i soffan och leta upp en film. Lucky number slevin blev det. Var väl sådär. Medel. Rätt ok. Får betyg 3 av 5. Och nu sitter jag här framför datorn och kollar lite.

Trots att Birdie egentligen är en Birdie in denial så märks det tydligt att det är jättenära att alla ska åka strax. Birdie vill ju också åka. Oh wellBirdies hjärta och själ åker med alla ni som ska ut och resa och min kropp och hjärna får åka till Växjö och plugga i en termin till. hahaha

Heart and soul on a roadtrip...

Kommentarer
Postat av: Sofia

God fortsättning till dig med! Ha en superväxjövår! =)

Postat av: Per B

"Lucky number slevin" tycker jag lätt är värd en fyra! (Y)

2007-01-03 @ 17:48:32
URL: http://buskis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback