Heeeeeee´s back!

Well, well, well...Look what the cat dragged in...A Birdie! Yup, jag är tillbaka i Växjö. Känns rätt skönt att vara tillbaka i sin egna lägenhet. Skönt att kunna få vara lite ensam då det har varit extremt sällsynt de senaste 3 veckorna. Extremt skönt att få vara så gammal som man egenligen är, för tydligen så blir man typ 12 år när man bor hemma...hahaha
 
Skulle ha packat upp men väskorna står kvar oöppnade. Blev så glad när jag såg min alldeles egna säng och mina 4 kuddar med Kalle-Anka-motiv (Ja, jag har Kalle Anka-kuddar. Ja, jag är väl typ 12 år då...hahaha), men som sagt, jag blev så glad så jag skulle typ provligga den...och somnade såklart. Vaknade efter en timme och var inte alls sugen på att packa upp. Så det får bli en senare fråga.

Vidare kan jag meddela att Växjö har inte förändrats ett dugg. Det är exakt samma sak som när jag lämnade det. Fast ändå inte. Något saknas. Eller rättare sagt; det är några som saknas och det märks redan...Hur ska Birdie överleva?

Coffee cups on the counter, jackets on the chair
Papers on the doorstep, you're not there
Everything is everything
Everything is everything
But you're missing

You're missing when I shut out the lights
You're missing when I close my eyes
You're missing when I see the sun rise
You're missing

Kommentarer
Postat av: Sofie

Miiih! Växjö! Saknar det redan.
Söt du är då! haha.. jag tyckte meningen också lät sjukt bra, men sen så var de ju rätt gamla.. och.. jaa.. konstiga.. haha!
Hoppas du fortsätter att rocka växjö!

2007-01-08 @ 01:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback