Klick-klick - fastforward my life

36338-349

Birdie såg filmen Click ikväll, och den var riktigt bra. Får bli betyget 4 av 5 birdies i betyg. Någon har även haft den goda smaken att lägga in låten Ultra Violet (Light my way) av U2 i filmen.
 
Blev så sjukt, sjukt, sjukt sugen på att köpa en hund när jag såg filmen. Fanns en sån sööööööööt golden i filmen. Vill ha en hund. Ska ha en hund. Så-det-så.

Stallarna ringde mig mitt under filmen också och erbjöd mig jobb, och Birdie tackade ja. Så nu har jag ett jobb också. Yeah!  (Note to myself: personalmöte på måndag 17.30)

36338-350

Soooooo cute...

"Baby, baby, baby, light my way.
Alright now, baby, baby, baby, light my way..."

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wee! Birdie ska bli stallare! Grattis =)

2007-01-26 @ 11:41:18
Postat av: Liv

Congrats!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback