Nos mot nos

Birdie har borstat tänderna, gosat till det i sängen, piffat och puffat upp Kalle Anka-kuddarna men tydligen så är jag inte riktigt trött än för att sova. Är sjukt pigg. Så i brist på annat googlar jag orden nos mot nos (fråga mig inte varför jag googlar orden nos mot nos för det har ingen aning om...tyckte det bara lät så sött och googlade det antar jag...) Oh well...I vilket fall. Jag hamnade på ett hunddagis som heter Nos Mot Nos. Hur gulligt är inte det? Det är sjuuuuuuukt gulligt.

Jag vill ha en hund. Jag vill vara en hund i mitt nästa liv. En golden och ligga nos mot nos med en annan hund. Det är väl en rimlig önskan? hahaha Ja, NU är Birdie trött....hahaha Sova kanske?

Styr nosen mot sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback