Sådan mor, sådan son

Sådan mor, sådan son...hahaha Birdie och min mamma är nog sjukt lika egentligen hahaha Vi skulle iväg till min moster på middag idag...Songbird duschar och fixar till sig. Kör ett par jeans, vit skjorta, svart tröja och ett par boots. Klassiskt och snyggt. Birdie och min pappa står och väntar vid ytterdörren på att mamma ska bli klar. Hon blir klar och jag hör att hon är på väg mot oss, kommer runt hörnet och vi bara tittar på varandra och vi dör av skratt när vi ser att vi har tagit exakt likadana kläder på oss...hahahaha...Här kommer min mamma i exakt likadana kläder, hon har tagit på sig ett par jeans, en vit skjorta och en svart tröja och ett par boots...och båda vägrar att byta kläder så vi beslutar oss för att ha samma kläder på oss! Vi var så rockiga och gulliga! hahahaha

Väl hos min moster så hade hon fixat sjukt god mat till oss. Fläskfilégryta....Wooohoooo, sa Birdie när han såg det. Perfekt, för jag var bakis och extremt hungrig. Kvällen avslutades med en film på tv. Släkten är värst. Ben Stiller är sjukt rolig och Robert De Niro är sjukt cool. Det verkar inte vara lätt att träffa en flickväns föräldrar...hahaha

- "I had no idea you could milk a cat"
- "Oh, yeah, you can milk anything with nipples"
- "I have nipples, Greg. Could you milk me?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback