Seriemördare kräks ibland

Hjärtklappning får Birdie när man tillbringar hela kvällen och halva natten med att titta på Dexter, och därefter vara tvungen att gå ner till tvättstugan kl 3 på natten för att hämta sin tvätt. Inbillade mig en hel del på vägen ner, inne i tvättstugan, och på vägen upp. Blir ju inte bättre att ljuset slocknade. Men en sak räddade mig från att dö av skräck. Då någon har lyckats att spy i trapphuset på Tuvanäsvägen så insåg jag att jag befann mig inte i Miami bland seriemördare utan på campus...fast det är klart...även seriemördare kräks förmodar jag...hmmm...hahaha

Nu ska Birdie sova. Försöka sova i varje fall. Ska upp tidigt imorgon, fältarbete först och sedan MÅSTE jag skriva åtminstone ett svar på hemtentan.

I min säng är jag trygg!

Kommentarer
Postat av: H.L

I mörkret kan ingen se dig skrika...

2007-01-15 @ 11:52:46
Postat av: Liv

Blowjob ahhahaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback