Sover på soffan inatt för jag glömde vår bröllopsdag...

36338-352

Toss, turn, toss, turn, toss, turn...and do a little bit more tossing and turning! Songbird kan inte sova inatt. Är sleepless in Växjö. Gjorde ett försök men låg bara och vred och vände mig i typ 2,5 timmar. Är så pigg och klarvaken. Det är sjukt varmt i min lägenhet också. Så nu gick jag upp och bloggar istället och lyssnar på musik. Precis som det skulle hjälpa mig att somna. Klockan är snart 5 på morgonen och frågan är om det är lönt att göra ett nytt försök snart. Har ju en föreläsning kl 9 och måste gå på den. Har salsskrivning på denna tentan och då är det nog bäst att försöka hänga med på alla föreläsningar så gott det går.

Kanske skulle göra ett försök att sova på soffan istället? Kan ju låtsas att jag är gift och min fru är arg på mig för att jag glömde vår bröllopsdag..."Sooooooooongbird....inatt sover du på soffan!!!" hahahahaha

Ja, soffan får det bli. Den är ju större än min säng hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback