Tjatar till mig ett jobb på SVT

Songbird fick ett mail av Mikael Sterner, som är programchef på SVT, imorse och han vill att jag utvecklar min idé lite....det är sjukt kul, men mer jobb och sömnlösa nätter för mig. När ska jag någonsin få sova?

Birdie har alltså kommit på en programidé till SVT och hoppas, hoppas, hoppas SVT nappar på min idé. Hade varit sjuuuuukt kul att få se ett program som man själv har tagit fram. Har jag riktig tur så får jag vara med och producera fram avsnitten. Ska försöka tjata mig in i varje fall. Det är så här Birdie skaffar sig jobb. Tjat, tjat, tjat....pleaseeeeeeeeeeeee hahahaha

Tjatig Birdie vill ha ett jobb inom SVT...


Kommentarer
Postat av: eylen

va cool du e birdie som tar kontakt med dem! haha ja det är fan inte lätt att komma upp fr den där ahah

Postat av: Liv

Moralisk seriemördare låter hyfsat tvetydigt... men intressant! Weeeey to go med SVT Birdie!

2007-01-24 @ 19:46:56
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Sofia

Ååå värsta grejen! Shit vad kul! Hoppas de nappar på det!!

2007-01-25 @ 02:47:03
URL: http://sofiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback