Trotsar storm och väntar med tenta

Hmmm...det pratas om storm och vet inte om jag vågar (läs: lust) att gå ner till Willys och handla något gott. Fast jag måste nästan, har varit sjukt duktig idag, och måste belöna mig själv. Diskat all äcklig disk, städat all äcklig städ? haha..kan man säga så? Oh well...och så har jag sorterat papper också. Tittade på det där pappret som har en massa frågor och med rubriken "hemtenta". Det lockar inte alls att börja på den...det som lockar istället är som sagt gå ner till Willys, fixa något gott och sedan kolla på hela första säsongen av Dexter, som är Birdies nya favoritserie.

Storm och tenta kan vänta! Det är ju ändå söndag!

36338-340


Kommentarer
Postat av: Liv

stanna inomhus! eller om du måste så gå till ICA, vinden är helt galen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback