Xlir och "Då får vi spela in Aktuellt imorgon då...."

36338-335
Jocke, bror Tobbe och Birdie firar nytt år.



Nu är det 2007. Känns Oh yeah och sjukt spännande. Det blev nyårsafton i Växjö med champagneindränkta popcorn som är oh my gosh så gott. (Poppa popcorn, öppna en flaska champagne och häll över en 2 teskedar champagne och rör om. Try it! You´ll like it! haha)

Följande hände denna natt:

* Min bror ska gifta sig med Ann och ta med henne till Halmstad. Birdie spekulerade i att vår Pappa kommer bli jätteglad över att det är dags för bröllop och kommer fälla kommentaren: "Jahapp, bröllop säger du! Då får vi spela in Aktuellt imorgon då!" 

Birdie chitt-chattar med Evilina, som är en sjukt rolig människa och som skrattar preeeeeeeecis som Sofie. Birdie misstänker att det är en och samma person ibland *pingvinkisning* hahaha I vilket fall...Birdie love them! Vi hade en konversation om Xlir, uttalas [Eeexeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiir] hahahaha

Birdie med bror blir utelåsta och Tobbe ska sova hos någon har han fått för sig. Någon säger "Nej, det ska du inte!" och försvinner runt ett hörn och skjuter sig själv. Typ. hahahahaha

* Dagen efter fixar Ronald McDonald frukost till oss och sedan blir det bilfärd hem i ösregn och stormvarningar, men det spelade ingen roll, för i bilen hade vi det varmt och skönt och allsång med Håkan Hellström. Eller vi och vi...det vara bara Birdie som ville sjunga...hahaha

* Väl hemma i Halmstad har mamma varit söt och fixat god middag till oss, och spelat in Robbie Williams konsert som gick på nyårsafton till moi! Vilka lovely minnen som kom tillbaka från i somras när jag tittade på konserten. När jag ser Robbie tycker jag alltid att han ser ut som Puff av någon konstig anledning. hahaha Ok, att Robbie är Puff och världsunderhållare. Men jag är Piff och underhåller Sverige. hahahaha Robbie och Birdie tillsammans underhåller Universum. hahahaha

hahaha...nu börjar det bli lite väääääl mycket svammel här. Birdie trött. Dags att sova! Men först nattens låt, som självklart blir: Robbie Williams - Come Undone.

So rock and roll, so corporate suit...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Miiiiiiiiiiiiih!!
Jag skrattar ihjäl mig här!! hahaah! "Gick han och sköt sig nu?" aaaahahaha!! miiiiiiiih!! hur kul som helst att du var med birdiebo!! kramiis!

Postat av: Evilina

XLIIIIIIIIIR!!!! :P
Haha! kul o tjöta med dig grabben!
Jag kom på FalconCrest themet morgonen efter föresten : dö dörrö dö dörrö dö dörrö - Diiii dii dii dii diiii -dii dii dii diiiiii- dii dii dii di di di di di di di dirrri di ... osv :P
Fan ... trist att jag började tjafsa med syrran bara =/ jävla systrar - skaffa dig aldrig en egen !
Simma lungt galning!
/ Den andra kopian

2007-01-03 @ 00:30:04
URL: http://evili.blogg.se
Postat av: Ann

När ska jag åka på bröllopsresa då? Väntar fortfarande :o)

2007-01-03 @ 09:47:47
URL: http://www.chin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback