Birdie har en gigantisk kompletteringshög framför sig

Well, birdie är återigen i Växjö. Tillbringade fm och em på Stallet. Därefter har birdie varit sjuuuukt jävla duktig och suttit framför datorn hela kvällen och gjort en massa kompletteringar. Tydligen så har någon idiot bestämt att man måste ha E-X-A-KT varenda liten poäng om man ska få fortsätta utbildningen som jag går på. Not good för en birdie som inte är så duktig på skolarbete. Saknar en hel del poäng upptäckte jag när jag verkligen tittade efter. Men som sagt fick jag lite gjort idag. Men är långt ifrån färdig. Birdie har kompletteringar långt upp över vingarna...eller de når faktiskt ända upp till öronen om jag ska vara helt ärlig...fan också. Det ger mig lite ångest. Oh well...det fixar sig. Det gör det alltid!

Som tur är så släpade några med mig till Sivans för lite öl. Annars hade jag förmodligen avlidit framför kompletteringshögen. Nu skiter jag i kompletteringshögen och ska ägna mig åt Pearl Jam istället.

You can´t find a better birdie...eller jo kanske när det gäller skolarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback