Det är faktiskt glooooooory daaaaaays!

Birdie är nyvaken. Tror jag var riktigt trött när jag kom hem igår för jag somnade i soffan framför teven. Vaknade av att mamma petade på mig tidigt imorse när hon skulle till jobbet och frågade mig om det inte vore bekvämare att sova i sängen. Släpade mig upp till sängen och sov i 6 timmar till. Oh well...nu är birdie pigg och utvilad igen.

Vaknade av meningen: Gloooooooooory daaaaaays hahahahaha...jag hör den frasen hela tiden i mitt huvud. Ni som inte vet vad det handlar om så är det som så att när jag var ute i helgen så stod jag i baren och hörde helt plötsligt en Bruce Springsteen-låt och jag: Ååååååååh det är Hungry heart.... 
Då kommer det plötsligt från ingenstans fram en liten kutryggig gubbe och knackar envist på min axel och säger: Det är faktiskt Gloooooooooory daaaaaaaays....och han hade rätt. PINSAMT! Jag sa fel Bruce Springsteen-låt. Jag som trodde jag kunde alla Springsteen-låtarna. Var gubben tvungen att tillrättavisa mig? Kunde han bara inte låta mig få tro att det var hungry heart? Dum gubbe! hahahaha
Så sedan dess hör jag frasen Glooooooooory daaaaaays. Och på skånska också. Fast det är nog mest Jeppas fel. hahahaha

 Nu ska jag duscha, äta frukost, läsa tidningen och sedan ikväll kl 20 ska jag följa med min moster ut på en roadtrip och titta på ett café. Hon kanske ska ta tjänstledigt och köpa ett café och driva det. Det är lite spännande tycker birdie.

Ååååh Hungry heart....nä nä...Glooooooooory daaaaays!

Kommentarer
Postat av: Skåningen

kan fan inte ens läsa inlägget utan att bryta ner av skratt om stunden på pauze:D hahahaha

2007-07-10 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback