Getskägg

Birdie följde med sin moster och sin ena kusin på en liten roadtrip ikväll. Eftersom vi var i närheten av Båstad så körde vi in för vi visste att det var tennisveckan och det betyder att alla brats är därnere och steker. Men gud vad jag kände mig malplacerad därnere. Birdie passade inte in någonstans där. Så nu har jag krypit tillbaka in i min rock-grotta och rockar i min ensamhet! Jag klarar inte av brats. Isch!

Men nu över till något roligare! På torsdag är det Metallica-konsert på Stockholm Stadion och birdie ska dit! Wiiihiiieeee, whoooooohooooo! Är så glad att jag ska dit. Fatta att jag ska få se James Hetfield´s getskägg i verkligheten. Det är stort! Getskägget alltså! hahahahaha

The memory remains...och getskägget

Kommentarer
Postat av: Phi

rocka lite åt mig med! whiihoo! du kommer få skitkul! ...och stay away from brats! :P

2007-07-11 @ 14:05:27
Postat av: Per B

Brats är jordens avskum. Det är inte meningen att man ska klara av dem så du är helt rätt ute!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback