Reunion!

Hopeless case of a bird in a denial....kanske inte hopeless men definitivit i denial för jag vill inte inse att Reunion-helgen är över. Det var så roligt och underbart. Att få träffa alla igen som varit ute och rest över hela världen i en termin. Alla var fortfarande lika vackra. Lika roliga. Lika underbara. Jag känner mig så otroligt glad över att jag känner alla ni! Ni är dom bästa! The Best!

- "Jag har aldrig gillat den där soffan!"

- "Allt i flaskan är mitt. DUUU KOMMER ATT DRICKAS! Jaaa, då säger vi så, Tjingeling!"


- "Du är sådär härligt slampig"

- "Det känns verkligen i högra tutten varje gång du kommer!"

-"Gloooooooooooooory daaaaaaays!"

-"Du är alltid så högljudd"

Hahahahahaha....dom citaten får beskriva festerna. Jag kommer aldrig glömma denna helgen! Tack alla som var där och gjorde den oförglömlig! I love ya all!

Nu sitter jag och tittar på en flaska martini och en tårtbit som lämnades kvar här och blir lite misty-eyed....och det blev ju inte bättre av att nu kom låten With or Without you med U2 på...

image505

´Early in the morning we'll be startin' out,
 Some honeys will be coming along...
Come on surfin' baby wait and see...´

Kommentarer
Postat av: Trebock

Jag älskar också den bilden!

2007-07-09 @ 17:50:34
Postat av: skåningen

Gloooooory daaays! hahaha så jävla bra:D

2007-07-09 @ 20:47:15
Postat av: Skåningen

Glooory daaaays! hahahaha

2007-07-09 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback